Megbaszva és megszeretve - 2017-2023-as Stallone Magazin hiátus krónikája - II.rész

Az alábbiakban részleteket közlünk a hajónaplóból, amelyet a Stallone Magazin Űrállomás tragikus megsemmisülése után guberáltak ki a Földre zuhant roncsok közül - szomáliai gyermekek.

Munkatársaink titkos bevetésen a nemibeteggondozóban

"...a nemibeteggondozó ajtaján a nyitvatartás alá egy fekete X volt szigszalagozva. Ez volt a megbeszélt jel, így beléptem az ajtón. Egy férfi a tökét vakarta a falnak támaszkodva. Udo Dirkschneider volt az - de én Marion Valkenheisert kerestem. Őt ekkoriban még Martin Valkenheisernek hívták - ezért tartottuk a találkát a férfi nemibeteggondozóban. Pisszegést hallottam a hátam mögül - Marion egy szobába invitált. Megigazítottam a mokaszinom. "Ne itt..." - mondta Marion majd az ablakon át egy másik épületszárnyba másztunk. "Nálad van?" - kérdezte zihálva. "Mi?" - feleltem..."

Támadás a Stallone Magazin ellen

"Végre elhatároztuk hogy arrébb rakjuk a csocsóasztalt, mert folyton tiszta kolbászzsír lett a kollégánk reggelijétől. Ekkor talpig fegyverzett terroristák rontottak az épületbe. "Allahu akbar!" - kiabálták, és válogatás nélkül öldösni kezdték a Stallone Magazin szerkesztőgárdáját. Még a takarítónőt is lelőtték. Marionnal a szellőzőrendszerben bújkáltunk, és úgy döntöttünk, hogy dacolva a veszéllyel, kollégáink és barátaink megmentésére sietünk. A terv működött, csodával határos módon ép bőrrel megúsztuk a kalandot."

A híres Nosferatu-nagyinterjú közben

"A Nosferatu-nagyinterjún dolgoztam, amikor a főnök az irodájába hívatott. Marion már ott állt és szótlanul a falat bámulta. "Mi a szar ez?" - ripakodott rám Mr. Bock és a "SOKKOLÓ KÉPEK - Ember(?)kísérletek a Burgonyakutató Központban?" című cikkemet lóbálta a kezében. "Abban komoly munkám van, uram!" - mondtam határozottan. Ez igaz volt - életemet kockáztatva, egy hulladékkonténerben csempésztek be egy titkos kutatóbázisra...nem sejtettem mit találok ott. A csomagon, amiben elpostáztak, nem volt cím - nem tudtam hová tartok. Csak az volt nyilvánvaló, hogy a biztos halálba..."

(Megj.: a szerző az írás idején egy másik testben élt.)

Előkészületben:

A baleset - 2017-2023-as Stallone Magazin hiátus krónikája - III.rész
A baleset után - 2017-2023-as Stallone Magazin hiátus krónikája - IV.rész

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések